vendredi 22 mai 2009

Cueillette à 6 pouces

13 Pages Rapides, c'est un peu beaucoup. Et comme je ne suis toujours pas satisfaite, j'en ai fait une quatorzième! Ce n'est rien, juste un accès de perfectionnisme, mon habituel moi paresseux devrais réapparaitre une fois la fièvre passée.
En attendant, comme le kit complet dépassait déjà les 700 MO, je me suis dit, dépassons les 800. Et ajoutons un mini-album.
Celui-ci ne m'a guère demandé beaucoup de travail, ce n'est que le travail sur les pages rapides réduit à des ronds de 6 pouces.
Cela permettra à ceux qui ne savent choisir d'avoir une collection de mini pages rapides coordonnées.
Téléchargez cet album ici, et profitez du temps de téléchargement pour me laisser un petit mot, c'est le seul paiement que j'attends.
Creating 13 QuickPages was a bit much. I am still not satisfied with my work on the QPs for the Cueillette collection and under a bout of perfectionism. That’s why I created a 14th one!
Have no worries, my lazy usual self should be back soon. Until then I added a mini-album. It did not require much work, I resized some of my QPs into 6 inches round shapes.
You needn’t choose which QP you want to grab, as I was myself not able to choose which QP to offer, you can now grab here 8 mini coordinate pages.
While waiting for you download, don’t forget the payment: leave some love, a comment, a review or any message. Enjoy.

7 commentaires:

Pat a dit…

Wonderful frames. Thank you very much.

Anonyme a dit…

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Quick Page(s) post on May. 22, 2009. Thanks again.

Anonyme a dit…

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 22 May [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 23 May [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

Joy a dit…

Thank you!! They are all beautiful!

Audrey a dit…

Merci à toi de nous faire partager ton travail ! C'est très sympa. @ très bientôt. Audrey

Anonyme a dit…

un mini tout rond quelle bonne idee
je ne me lasse pas de regarder le
mega kit ceuillette c est vraiment
trop beau
j aaa ddddd ooooo rrrrrrrreeeeeeee
merci
babette

JulieBee in Iowa USA a dit…

These are great qps. I love them. This is the first time I've visited your blog and I'm going site-seeing now. :) Thank you so much!