samedi 6 décembre 2008

Présentation et page rapide

I'd like to know a little more about people who come across this blog so I guess I should introduce myself first. It's time for me to tell you a bit more about me. I'm a girl, as most people practising digital scrapbooking. I live near Paris, France. I'm not yet 30 and I'm single. My parents live in Martinique, an Island in the Caribbean, 7000 km away from me. I particularly miss them as Christmas is coming near. Tonight the Christmas lights were turned on in my town and I was on the verge of tears. A year ago I started looking through digital scrapbooking websites to pick up items I would print on sticker paper to send to my mother. She started scrapbooking a couple of year ago but can't find a lot of craft supplies on the island. And little by little I understood how to create a few elements and then papers. There are a lot of fantastic designers who offer Freebies. I'm only starting, I know I have a lot of progress to make but as I stated in my first post I wanted to offer presents to the digiscrapbook world as I received many freebies presents through the year. I would love to hear about you, where you live, how the weather is like, how your family is, what you're preparing for Christmas... Feel free to share anything with us. Thanks for the support I've been receiving so far. I'd love to know if my English isn't too bad so if you notice a big mistake, tell me. Je voudrais en savoir un peu plus sur les gens qui visitent ce blog, je suppose que je dois me présenter en premier. Il est temps pour moi de vous dire un peu plus sur moi. Je suis une fille, comme la plupart des gens pratiquant le scrapbooking digital. Je vis près de Paris, France. Je n'ai pas encore 30 ans et je suis célibataire. Mes parents vivent en Martinique, une île dans les Caraïbes, à 7000 km de moi. Ils me manquent tout particulièrement alors que Noël approche. Ce soir, les lumières de Noël ont été allumées dans ma ville et j'ai été au bord des larmes. Il ya un an, j'ai commencé à regarder des sites Web sur le scrapbooking digital pour chercher des éléments que j’imprimais sur du papier autocollant pour envoyer à ma mère. Elle a commencé le scrapbooking il ya deux ans environ mais ne peut pas trouver beaucoup de fournitures de loisirs créatifs sur l'île. Et peu à peu j'ai compris comment créer moi-même quelques éléments puis des papiers. Il ya beaucoup de fantastiques designers qui offrent des freebies sur le Net. Je commence à peine, je sais que j'ai beaucoup de progrès à faire mais comme je l'ai dit dans mon premier message, je voulais offrir quelques cadeaux au monde digiscrapbook comme j'en ai reçu de nombreux toute cette année. J'aimerais beaucoup que vous me parliez de vous, d'où vous vivez, du temps qu'il fait, de votre famille, de vos préparations pour les fêtes... N'hésitez pas à partager quoi que ce soit avec nous. Merci pour le soutien que j'ai reçu à ce jour. Je referme ma lingère avec cette page rapide.
http://www.4shared.com/file/74772151/a1ee25b8/DansLaLingre-PlumRaconte_QP.html

3 commentaires:

Unknown a dit…

Your English is exceptional :) It is so nice to get to know you better. Your life sounds very lovely.

As for me, I'm a wife and mother. I am 33 years old. I have 2 children. We live in Colorado in the U.S. If you'd like to see, please visit my blog. :) http://www.sowsproutbloom.blogspot.com

Thanks for your beautiful papers!

Anonyme a dit…

myscrapbook says: love your kits nice colors. thank you for sharing

TerriM a dit…

Thanks for sharing - hugs...xoxo!! (terri - hawaii)