samedi 24 janvier 2009

Un flocon s'est posé sur un Mini-album

Mouais, c'est pas terrible, je peux vous confier que j'ai créé deux mini pages pour moi-même, puis je me suis dit que je pouvais les partager avec vous, mais qu'il vaudrait au minimum 6 mini-pages, alors bon. Ouais, je ne suis pas d'un enthousiasme bondissant concernant ce mini-album. Mais c'est une première, alors un peu d'indulgence, de votre part comme de la mienne. Ce n’est pas si mal. Si cela vous plait, cliquez sur le titre.
Well it is not my best work, I created two mini pages for myself actually, then I thought I could share these with you, but I should have at least 6 mini-pages. So I am not full of enthusiasm for this mini-album. But it is a first, so I expect a little indulgence on your part. As on mine. Come on it is not that bad. If you like it, click the title.

6 commentaires:

Anonyme a dit…

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Quick Page(s) post on Jan. 24, 2009. Thanks again.

Acia a dit…

Beau travail...il faut continuer...

Anonyme a dit…

merci de partager avec nous ce travail... et je te trouve dur avec toi !!

Mandy @ Belle and Boo a dit…

I am going to take a look now, thank you so much for sharing

Plumblossom a dit…

I can't believe I got a message from Belle & Boo. I simply adore your creations Mandy. I encourage anyone coming here to discover your artwork. I have been planning on making a post about my favorite sites so you'll hear more about Belle & Boo.

Anonyme a dit…

merci pour ce magnifique kit .....
bravo il est superbe